Dom na Čemšeniku - Javorov vrh (1434 m)

Za Domom Čemšenik vas oznake usmerijo proti Javorovem vrhu, kjer vas že po nekaj metrih objame gozd. Zmerno strma pot vas kmalu pripelje do hudourniškega grabna, ob katerem se nato vzpenja nekaj časa. Višje pot zavije v desno, ko se začne še strmeje vzpenjati. Pot ves čas poteka skozi strnjen gozd in vas pripelje do razpotja na sedlu med Potoško goro na levi in Javorovim vrhom na desni. Pot na levo vodi na Potoško goro in naprej do Sv. Jakoba, vi pa nadaljujete desno po zmerno strmi poti. Po krajšem vzponu prispete na jugozahodni greben Javorovega vrha, s katerega se vam odpre nekaj skromnih razgledov proti Cjanovci. Malce naprej pot znova zavije v strnjen gozd, kjer vas čaka naslednje dobro označeno razpotje. Leva pot se usmeri proti Srednjemu vrhu, vi pa nadaljujete rahlo desno po markirani poti v smeri Javorovega vrha. Pot se sprva zmerno, nato pa vse strmeje vzpenja po jugozahodnem grebenu in vas potem kaj kmalu pripelje do vpisne skrinjice. Ta se nahaja nekaj korakov pod vrhom, zato bodite pozorni, da je ne zgrešite. Vzpon je primeren tudi v zimskem času, seveda pa dodatna previdnost takrat ne bo odveč.