Mače – Storžič (2132 m)

V centru Mač na označenem križišču zavijete desno in se po ozki cesti zapeljete nad vas, kjer se nahaja večje parkirišče. S parkirišča se usmerite nazaj do ceste, ki vas po manj kot pol ure pripelje do razpotja, kjer zavijete levo proti Kališču. Prečite potok in se čez čas usmerite na označeno pešpot, ki poteka med kolovozoma. Sledite poti, nato zavijte na stezo, ki vas pripelje do klopi na razgledni vzpetinici. Pot zatem pelje v gozd in se začne v ključih vzpenjati ter daje občutek, da hitro pridobivate višino. Gozd se počasi redči in pot vas pripelje na planino Kališče, od koder je le še 15 minut vzpona do Doma na Kališču. Od tu nadaljujete po širokem grebenu proti Storžiču. Pot vas ob lepih razgledih hitro pripelje na Bašeljsko sedlo, kjer vas smerokaz usmeri proti Storžiču. Sledi strm vzpon skozi rušje in po 30 minutah prispete na greben Storžiča. Pot se grebenu kmalu umakne na strma južna pobočja. Ta del je nevaren za zdrs, zato je v mokrem potrebna velika pazljivost. Nekaj metrov pod vrhom se priključite poti iz Žrela, nadaljujete desno in v nekaj korakih dosežete vrh. Križ na vrhu je obdan z ograjo, da vas pri zasluženi malici ne moti pasoča se drobnica.