Suhadolnik – Cojzova koča na Kokrskem sedlu (1793 m)

V vasi Kokra bodite pozorni na odcep proti kmetiji Suhadolnik, kjer parkirate pod kmetijo. S parkirišča vas planinske table usmerijo na pravo pot. Markacije vas vodijo skozi gozd, na kolovoze in na koncu po gozdni cesti do razcepa, kjer zavijete levo po zložnem kolovozu. Strm vzpon vas pripelje do manjše votline, kjer pot postane tehnično zahtevna. S pomočjo jeklenice se vzpnete stopnjo višje. Od tu vam je občasno v pomoč kakšen klin. Pot se strmo vzpenja, zato je predvsem v mokrem vremenu velika nevarnost zdrsa. Prispete do dobro zavarovanega prehoda. S pomočjo lestve in jeklenice se vzpnete po strmini, ki bi bila brez varoval precej nevarna. Višje vam je v pomoč še nekaj klinov, zasilna ograja in lestve. Nato se spustite v manjšo grapo, od koder se nato znova strmo vzpnete s pomočjo skob. Pot vas čez čas pripelje do večje ravnice, kjer je nekoč stala "stara koča". Skozi visoko travo se sprehodite na drugo stran ravnice, kjer prispete na označeno razpotje. Nadaljujete naravnost po zmerno strmi poti, ki se sprva vzpne skozi pas grmičevja, nato pa se povsem zravna. Sledi precej strmo vzpenjanje med rušjem, za ves trud pa ste nagrajeni z vedno lepšimi razgledi na okolico, ki nas spremljajo vse do Cojzove koče na Kokrškem sedlu.