Kokrsko sedlo – Grintovec (2558 m)

Pri Cojzovi koči na Kokrskem sedlu vas oznake usmerijo levo v smeri Grintovca, Kočne in Skute na pot, ki se takoj začenja strmo vzpenjati. Višje vas pripelje do razpotja, kjer se usmerite na sprva nekoliko slabše vidno stezico, ki vas vodi do slikovitega prehoda čez Mala vratca. Za ozkim prehodom Malih vratc se pot začne spuščati po strmem in občasno nekoliko izpostavljenem pobočju, kjer vam je na koncu v pomoč nekaj klinov. Prečite grapo, nato pa se vzpenjate po visokogorskem svetu do bivaka pod Grintovcem. Od tu nadaljujete po markirani poti do razpotja, kjer krenete v smeri Skute in Grintovca do naslednjega razpotja. Leva pot vas vodi naprej čez kraški svet poln škrapelj in brezen. Pazljivo sledite markacijam, ki vas po krajšem vzponu pripeljejo do Mlinarskega sedla. Nadaljujete v smeri Grintovca po tehnično vedno bolj zahtevni poti, ki vodi po mestoma izpostavljenem grebenu. Nato zavijete na osojno stran, kjer postane pot še težja, zato so vam v pomoč številna varovala. Pot je v zgornjem delu izpostavljena padajočemu kamenju, zato čelada ne bo odveč.