Cerkev Sv. Jakoba in Planinska koča na Sv. Jakobu (961 m)

S ceste Kranj-Jezersko v Tupaličah zavijete levo proti Preddvoru in takoj, ko prečkate dva mostova, zavijete desno proti jezeru Črnava. V križišču na vrhu klanca so oznake – desno za dom upokojencev v Potočah, ostro levo za jezero Črnava, hotel Alma in grad Hrib, vi pa zapeljete naravnost proti Jakobu. Na vrhu klanca pri kapelici zavijete desno in se peljete naravnost do železne ograje pred gradom Turn oz. domom upokojencev. Zavijete ostro levo in parkirate na večjem makadamskem parkirišču. Pot nadaljujete peš po makadamski cesti in pridete do Podaka oz. križišča. Na levi boste opazili stanovanjsko hiško, cesta desno vodi na vrh Sv. Jakoba, vendar hoja po njej ni ravno prijetna. Raje se odpravite naravnost po označeni planinski poti. Čez 100 m pridete do razpotja, kjer leva pot vodi proti ruševinam Pustega gradu, obenem pa je to tudi začetek bolj strme, Juhantove poti na Sv. Jakob. Desno poteka lahkotnejši pot, ki večkrat prečka gozdno cesto. Ko pridete do močno razširjene ceste, od koder se lepo vidi cerkev Sv. Jakoba, le-to ponovno prečkate in po 20 metrih sledi razpotje. Levo vas pot pripelje na Sv. Jakob mimo Francijeve koče. Če krenete desno, pa pridete do razpotja, na katerem zavijete levo proti cerkvi Sv. Jakoba. Oznake desno vas vodijo naprej proti Potoški gori, Javorovem vrhu, Čemšeniku in Kališču.