Bašelj – Storžič (2132 m)

Ko prispete v Bašelj, iz glavne ceste zavijete v smeri Gamsove poti. Med hišami po ozki cesti prispete do brunarice Turističnega društva Bašelj, kjer pustite avto. Od tu krenete po makadamski cesti v smeri izvira Belice, Kališča in Storžiča. S ceste se odpre lep pogled na Storžič. Na označenem razpotju zavijete v smeri Kališča po markirani poti, ki se skozi gozd razmeroma strmo vzpenja, preči jaso in nekajkrat kolovoze. Prispete do planinske smerne table, nadaljujete naravnost, kjer se po nekaj minutah hoje priključite bolj uhojeni poti iz Mač. Nadaljujete levo proti Kališču, skozi smrekov gozd ter na slabšo gozdno cesto, ki vodi iz doline potoka Belica. Kmalu na desni opazite dobro označen odcep. Višje se gozd razredči in odpre se vam lep razgled proti jugu, klopca pa vam ponudi prijeten oddih. Nadaljujete po poti do doma, od koder vas pot pripelje do razgledišča. Tu se odpre pogled proti Domu na Kališču, Malemu Grintovcu, grebenu Laneža, Krvavcu ... Od tod je le še kratek vzpon in že ste pri Domu na Kališču. Za njim nato sledite tablam v smeri Storžiča. Po razglednem grebenu prispete na razpotje, kjer se pot odcepi levo proti cerkvi sv. Lovrenca nad Bašljem, planini Javornik in Kriški gori, desno pa na Bašeljski vrh in Mali Grintovec. Nato vas čaka še dokaj strm vzpon do vrha, od koder je osupljiv pogled.