Gamsova pot

Začetek tematske poti je pri brunarici Turističnega društva Bašelj, kjer je tudi urejeno parkirišče. Malce naprej vas oznaka Gamsove poti usmeri v levo na pešpot, ki vodi na zmerno strmo gozdnato pobočje, od koder pridete do roba travnika in zavijete desno. Sledite  njegovemu robu, zavijte levo čez travnik do makadamske ceste in nato takoj desno v gozd. Vzpon vas pripelje do široke gozdne ceste, ki jo prečkate in nadaljujete naprej v gozd. Pot znova prečka gozdno cesto, nad njo zavije v gozd, kjer pri oznaki nadaljujete desno. Po makadamski cesti se napotite proti cerkvi Sv. Lovrenca in do nje sledite smerokazom. Nad cerkvijo se držite desne smeri, hodite po dobro utrjeni poti do naslednje oznake Gamsove poti. Pot vas usmeri desno po pobočju navzdol, do sosednjega hriba, kjer pridete na makadamsko pot proti Storžiču. Nad potjo se nahaja Gradišče, na katerem so še vidne poznoantične razvaline. Od tod se spustite po makadamski poti do ovinka, kjer znova naletite na oznako, ki vodi do izhodišča. Med potjo toplo priporočamo, da se ustavite v Domu pod Lovrencem, kjer vas bodo pogostili z odličnimi bobi, kot pri nas rečemo njihovim slavnim krofom.

Pot je označena z usmerjevalnimi in informacijskimi tablami.