Dom na Lovrencu in Cerkev Sv. Lovrenca (od Brunarice) (892 m)

Ko se pripeljete v vas Bašelj, tik pred dolgim ovinkom, ki pelje v zgornji del vasi, zapeljete desno. Cesta vas bo peljala mimo gosto posejanih hiš ob potoku Belca in po slabem kilometru pripeljala do brunarice Turističnega društva Bašelj. Avto pustite na velikem parkirišču in pot nadaljujte po makadamski cesti. Ko pridete mimo nogometnega in košarkarskega igrišča ter brunarice s prostorom za piknike, po nekaj metrih s ceste zavijete levo na Gamsovo pot (cesta naprej vodi proti Gradišču, Kališču in Storžiču). Gamsova pot se kmalu začne vzpenjati po nekoliko bolj strmem pobočju. Na vrhu je borov gozdiček in ob njem klopca z lepim razgledom proti Kranju ter spominsko obeležje NOB. Za obeležjem se pot nekoliko spusti in dotakne ceste, s katere takoj zavijete desno v gozd. Po poti se vzpnete vse do manjšega parkirišča, do katerega iz Bašlja pripelje makadamska cesta, ki nato vodi proti partizanski bolnici Košuta in Kališču. S parkirišča krenete levo po gozdni cesti. Čez nekaj metrov lahko zavijete desno na planinsko pot, ki vodi proti cerkvi Sv. Lovrenca, ali pa hojo nadaljujete naravnost po gozdni cesti, ki vas bo pripeljala do Doma na Lovrencu.